Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Liquid Design, s.r.o.
Pospíšilík, Štěpán ; Čevelíček, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu společnosti Liquid Design s.r.o. působící v oblasti informačních technologií a návrh nové marketingové strategie. V první části se nacházejí kapitoly zachycující teoretická východiska potřebná pro vytvoření odpovídající marketingové strategie. Druhá část je věnována analýze současnému stavu firmy Liquid Design s.r.o., konkrétně její marketingové strategii. Třetí a poslední část této diplomové práce obsahuje návrh nové marketingové strategie, která má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.
On-line marketingová komunikace
Jílková, Šárka ; Novotný, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci kosmetického studia Mis-sys. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část popisuje základní informace o firmě a její současný stav. Na základě získaných informací z analýz a z dotazníkového šetření následuje v praktické části vlastní návrh řešení problému a jeho přínos.
Zhodnocení on-line marketingových aktivit společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.
Kuna, Martin ; Bühn, František (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením využití nástrojů on-line marketingu v podmínkách společnosti SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. První část pojednává o problematice významu internetu, marketingového řízení a jejich vzájemného vztahu. Poté následuje vymezení nejdůležitějších pojmů a popis současných trendů v oboru. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy on-line marketingových aktivit zmíněné firmy, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce.
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, Vladislav ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.
On-line marketing communication
Kubíncová, Ema ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis focuses on describing actual marketing communication of the company Stavea-Interiér, s.r.o. and it’s future improvement and completing based on outcome of the questionnaire survey with an aim of engage more customers and improve marketing situation of the company.
Internet Presentations and Content Management Systems
Dulovič, Tomáš ; Kratochvílová, Martina (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on methods of creation, management and promotion of business web presentation using content management systems. This work also describes the technology needed to create web pages with the principles of their practical use. At the same time, the work focuses on particular steps of creating business web pages according to analysis of operational environment and needs of specific firm.
Komunikační mix společnosti Výtvarný-Shop.cz
Svobodová, Martina ; Mráz, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za úkol zhodnotit stávající situaci komunikačního mixu společnosti, která se zabývá prodejem výtvarných materiálů a pomůcek, a to ve dvou prodejnách a na internetovém obchodě. V teoretické části je stručně popsán marketingový mix a blíže vysvětlena jedna z jeho složek, komunikační mix. Tato problematika týkající se podniku je přiblížena v analytické části práce, kde je také vypracovaná podrobná tabulka inspirující se SWOT analýzou. Na základě provedených analýz jsou v poslední části práce vypracovány opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace podniku Výtvarný-Shop.cz.
Návrh na zvýšení obchodní úspěšnosti elektronického obchodu
Kuna, Martin ; Veselý, Karel (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením základních faktorů, které ovlivňují obchodní úspěšnost elektronického obchodu Anglia-Trading.cz, a návrhem změn, jež by měly jeho obchodní úspěšnost dále zvýšit. První část obsahuje stručný úvod do problematiky elektronického prodeje a obchodní úspěšnosti webu. Jsou zde rovněž představeny faktory, které úspěšnost elektronického obchodu v této oblasti ovlivňují, a to včetně ukazatelů, které je možno pro měření úspěšnosti využívat. Tyto teoretické poznatky jsou následně využity ve druhé, praktické, části ke zpracování analýzy uvedených faktorů, jež je zaměřena zejména na identifikaci slabých míst a příležitostí pro zlepšení. Z tohoto rozboru následně vychází popis návrhů řešení nalezených problémů, který je stěžejní částí práce. Práci pak uzavírá kapitola, ve které jsou popsány hlavní přínosy zavedení navržených změn v praxi.
On-line marketing communication
Koporcová, Paulína ; Motyčka, Jakub (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on a complex evaluation of current on-line marketing communication in a selected company Senické a Skalické pekárne, a.s. The first part of the work is theoretical, it deals with the basic concepts of marketing, which are then used in the analytical part. Analytical part describes basic information about the selected company together with its current state. Based on retrieved information from analyses, proposed solutions to issues and their benefits follow in the practical part.
On-line marketingová komunikace
Kosová, Tereza ; Semorád, Aleš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci brněnské kavárny Café Fresh. V teoretické části práce jsou definovány základní marketingové pojmy a metody, které jsou následně uplatněny v části analytické. Analytická část se dále zaobírá základními informacemi o podniku a vyhodnocením současné situace. Na základě výstupů z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou v praktické části předloženy návrhy na zlepšení současné on-line marketingové komunikace včetně uvedení možných přínosů pro podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.